اجرای طرح محله ارتقا دهنده سلامت در مراغه
فرماندار مراغه از اجرای طرح محله ارتقا دهنده سلامت برای ارتقای سلامت در محلات این شهر خبر داد.
وی اضافه کرد: در این طرح نیازهای محلات در بخشهای بهداشت و درمان، اشتغال، فرهنگ و عمران و برای توسعه برنامه ریزی خواهد شد.
فرماندار مراغه گفت: در این طرح برای محلات هدف در زمینههای مختلف دورههای آموزشی و ارتقای سلامت برگزار خواهد شد.
وی گفت: بیشترین برنامههای این طرح در بخش بهداشت و درمان برای ارتقای سلامت از جمله شناسایی بیماریها اجرا خواهد شد.
امیری راد از دستگاههای اجرایی خواست در اجرای این طرح مشارکت کنند تا اطلاعات دقیق از نیازهای محلات جمع آوری و برای حل مشکلات برنامه ریزی کنند.
گفتنی است در جلسه شورای اداری مراغه از رزمندگان دفاع مقدس و مدیران نمونه شهرستان تجلیل و قدردانی شد.